--ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ------ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΤΩΝ ΕΔ ΚΑΙ ΣΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΕ

....www.syndesmosee.org .... ... Η ΜΟΝΗ ΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.... ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ...

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Μπαγεώργος για ΔΗΜΑΡ: «Πάω σπίτι μου>


Στ. Μπαγεώργος για ΔΗΜΑΡ: «Πάω σπίτι μου, θα ακολουθήσουν κι άλλοι»



Τριγμοί έχουν προκληθεί στη Δημοκρατική Αριστερά μετά την αποχώρηση του Στέφανου Μπαγεώργου από το κόμμα. Το tvxs.gr
μίλησε με τον κ. Μπαγεώργο, ο οποίος δήλωσε ανάμεσα σε άλλα ότι η διαφωνία του με το κόμμα έχει να κάνει με την αθέτηση των προεκλογικών του δεσμεύσεων. “Η αποχώρησή μου έχει να κάνει με την απόφαση της ΔΗΜΑΡ να συμμετέχει στην κυβέρνηση”, είπε χαρακτηριστικά ο ίδιος. Ρεπορτάζ: Νίκος Μίχος.

 
Σε τηλεφωνική συνομιλία που είχε ο κ. Μπαγεώργος σήμερα με τον πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτη Κουβέλη, επανέλαβε ότι η επιστολή που είχε στείλει την προηγούμενη εβδομάδα αναφορικά με την παραίτησή του ισχύει, καθώς σέβεται αλλά διαφωνεί με την απόφαση του κόμματος να συμμετέχει στην κυβέρνηση.

“Νομίζω ότι η ΔΗΜΑΡ πήρε μια απόφαση που βρίσκεται σε αναντιστοιχία με τις προεκλογικές της δεσμεύσεις. Είχε πει ότι θέλει μια προοδευτική κυβέρνηση, κάτι που προϋποθέτει διαφορετικό πολιτικό συσχετισμό, ο οποίος δεν προέκυψε από τις κάλπες. Αυτό που προέκυψε ήταν η Νέα Δημοκρατία στην πρώτη θέση που της δίνει και την όποια πρωτοβουλία. Δεν ήταν προαπαιτούμενη η συμμετοχή της Δημοκρατικής Αριστεράς στην κυβέρνηση, τουλάχιστον από την ενημέρωση που εγώ έχω, την οποία έχουν και άλλοι. Έχω την εντύπωση ότι αυτό την οδηγεί στο πρώτο της λάθος”, τόνισε ο κ. Μπαγεώργος αιτιολογώντας τους λόγους της διαφωνίας του.

“Το δεύτερο λάθος είναι ότι επέλεξε να στηρίξει χωρίς να έχει συμμετοχή. Ούτε να προτείνει ούτε να προβάλλει ούτε να περάσει πολιτικές θα μπορεί. Εκτιμώ ότι σε λίγο καιρό η ΔΗΜΑΡ θα υποφέρει από ασφυξία καθώς θα βρίσκεται μπροστά σε κυβερνητικές πρωτοβουλίες με τις οποίες είτε θα διαφωνεί είτε θα τις αγνοεί”, δήλωσε στο tvxs.gr ο κ. Μπαγεώργος σχετικά με το πως βλέπει το πολιτικό μέλλον της Δημοκρατικής Αριστεράς.

Σχετικά με την παραμονή του στην πολιτική ή όχι μετά την αποχώρησή του από την ΔΗΜΑΡ, ο Στέφανος Μπαγεώργος τόνισε ότι “έφυγα από την ΔΗΜΑΡ. Δεν έχω πολιτικές συμφωνίες με άλλους χώρους. Θα είμαι σπίτι μου, όπως πήγαν άλλοι πριν από εμένα και θα πάνε και άλλοι μετά από εμένα”.
team
tvxs.gr/node/99284

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου