Με θλίψη και οδύνη παρακολούθησε ο Ελληνικός Λαός, την Εθνική του Εορτή να μετατρέπεται σε εκδήλωση διαμαρτυρίας κατά του πολιτικού κατεστημένου.
Αυταρχικές συμπεριφορές, αντιλαϊκά μέτρα, λανθασμένες αποφάσεις που μας οδήγησαν σε καθεστώς ξένης κηδεμονίας παραμονές του εορτασμού του ΟΧΙ, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις ώστε οι Έλληνες, βλέποντας μακρύτερα από τους πολιτικούς τους και διαπιστώνοντας την Εθνική, Ηθική, Οικονομική και Πολιτική κρίση που διέρχεται η χώρα, προτίμησαν να μετατρέψουν την ημέρα της Εθνικής μας εορτής, σε ημέρα οργής.
Σίγουρα εμείς, θεωρούμε ότι ο εορτασμός της Εθνικής μας Επετείου δεν πρέπει να περιέχει ούτε ψήγματα παρόμοιων εκδηλώσεων, οι οποίες είναι αντίθετες με τον τρόπο που οι Έλληνες έμαθαν να τιμούν τους ήρωες τους, αλλά καταλαβαίνουμε την αγωνία και την αγανάκτηση των συμπατριωτών μας, οι οποίοι την ημέρα που πριν 71 χρόνια, υπερήφανα η πολιτική της ηγεσία αντέταξε τα λιγοστά της όπλα απέναντι στον επίδοξο κατακτητή, αισθάνονται ότι η σημερινή της πολιτική ηγεσία, παρέδωσε την Εθνική μας ανεξαρτησία, σε νέους οικονομικούς κατακτητές, λόγω σφαλμάτων και αντεθνικών της επιλογών.
Oι εκδηλώσεις όμως αυτές, είναι προοίμιο διάλυσης του κράτους, της κοινωνικής συνοχής και της ειρηνικής συνύπαρξης των πολιτών σε μία συντεταγμένη πολιτεία. Η ανικανότητα ελέγχου και σωστού χειρισμού από την πολιτεία ενδεχομένως σε λίγο να δημιουργήσει μη αναστρέψιμες καταστάσεις με ολέθρια για το τόπο αποτελέσματα.
Πιστεύουμε λοιπόν, να κατάλαβαν έστω και τώρα, ότι δεν έχουν ούτε κατ ελάχιστο την λαϊκή αποδοχή και πρέπει αύριο κιόλας, να παραδώσουν και τις 300 καρέκλες τους και να παραμείνουν στο περιθώριο της πολιτικής, αφήνοντας τις νέες δυνάμεις, τις οποίες ο Λαός θα εμπιστευθεί και θα τους αναθέσει την τιμωρία των υπευθύνων, αλλά κυρίως θα τους ορίσει να εργασθούν σκληρά και σε συνεργασία μαζί του, να συσπειρώσουν το Έθνος και να ξαναδώσουν στους Έλληνες την χαμένη τους υπερηφάνεια .
Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΕ
ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
...η μεγαλύτερη τιμή προς τους αγίους και τους ήρωες, είναι η μίμησί τους. Και εχθές, ο λαός αυθόρμητα κι όχι οργανωμένα από συριζαίους ή ποδοσφαιρικές ή ακραίες εθνικιστικές οργανώσεις, (όπως θέλουν να πιστεύουν οι πολιτικοί και προβάλλουν με νετολή τα ΜΜΕ ''τους'') είπαν το δικό τους ΟΧΙ στην νέα κατοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποδείχθηκε ότι οι σύγχρονοι πολιτικοί, αφενός καμμία σχέση δεν έχουν με τους παληούς ΕΛΛΗΝΕΣ αλλά ούτε και επαφή με την πραγματικότητα.
Όσο πιο γρήγορα παραδώσουν την σκυτάλη της διαφθοράς στην δύναμη ανάτασης και ανάστασης του Έθνους, τόσο μικρότερη θα είναι η ποινή τους, γιατί κάθε μέρα που περνά, βαραίνει το ποινικό τους μητρώο με τις προδοσίες, άνομες, αντισυνταγματικές, ανθελληνικές ενέργειες και υπογραφές υποτέλειας...
Οι παρελάσεις έπρεπε να συνεχιστούν γα την τιμή των ηρώων, με μη απόδοση τιμών σε αυτούς που δεν το αξίζουν.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ....ΟΜΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ.....Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΒΓΗΚΕ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ........ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ....ΟΠΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην κατεχομενη απο τους Γερμανους Ελλαδα 41-44 δεν νομιζω να εγινε παρελαση για την 25η Μαρτιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βλεπω το λογο σε μια σημερινη Ελλαδα υπο κατοχη να συνεχιζουν να γινονται παρελασεις. Και για οποιον δεν το εχει αντιληφθει "η πολις εαλω", "Πηραν την πολη οι οχτροι..."
ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ.Ο ΛΑΟΣ ΞΥΠΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ Δ.Ε ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΓΚΑΙΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΟΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΑΣ ΚΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΛΑΟΣ.
Ο στρατός που ήταν; Μόνο οι ρώσοι παρέλασαν χτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ποίοι μας φυλάνε;
Οι πολίτες έπραξαν το καθήκον τους. Και θα συνεχίσουν. Ηταν μέρα τιμής και χαράς για τους Έλληνες. Η οδύνη είναι για τους πολιτικούς.
Το σύστημα είναι δύσκολο να παραδεχθεί ότι παραπαίει, για αυτό είναι όλοι τους ενωμένοι. Τα λόγια είναι περιττά. Οι εικόνες είναι χίλιες λέξεις. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε τόσους οπαδούς θα ήταν εξουσία..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπύρος Σπυρόπυλος Αξιωματικός Π.Α. ε.α.
Εξαιρετική η ανακοίνωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ξεκάθαρο πλέον ότι είναι γενικευμένη η λαική κατακραυγή και απαίτηση αλλαγής του πολιτικού σκηνικού.
Επίσης ξεκάθαρο είναι ότι θα γαντζωθούν με νύχια και με δόντια στους κυβερνητικούς και βουλευτικούς θώκους, κωφεύοντας στην λαική βούληση.
Αυτό δίνει ζωτικό χρόνο στην κίνηση ως νέο και άφθαρτο πολιτικό κόμμα πλέον να μιλήσει ευρύτατα στην καρδιά και την ψυχή των πολιτών που μέχρι τώρα αγνοούν την παρουσία της.
Τότε νομοτελιακά θα λειτουργήσει και ο καταλύτης που σήμερα λείπει απο το πολιτικό κατεστημένο.
Ο καταλύτης που στις επόμενες εκλογές, τις κρισιμότερες στην σύγχρονη ιστορία μας, ανόθευτα απο κατευθυνόμενα πουλημένα μέσα και κέντρα, θα αναδείξουν επιτέλους την κυρίαρχη βούληση του λαού, μέσα απο την νέα πολιτική πραγματικότητα, όπου το νέο κόμμα καλείται να παίξει ιστορικό ρόλο.
Με συνέπεια και συνέχεια λοιπόν μπροστά και μόνον μπροστά..
κυριοι, αργειτε... βλεπετε την ανταποκριση που εχουν οι ανακοινωσεις σας και οι θεσεις σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγειτε πιο εξω..:
α) ανοιξτε ενα λογαριασμο στο facebook ΧΘΕΣ! ειναι το ιδενικοτερο μιντια για να επεκταθει η κινηση, τοσο στουε νεους-νεους 20-30 αλλα και σε αλλους 30-50 (η γενια του ΠΟλυτεχνειου εξαιρεαιται λογω ανικανοτητας, ανωριμοτητας, ακομα και στα 60τους!, και ΕΥΘΥΝΗ΅που εφτασαν την κοινωνια εδω σημερα)
β) βγαλετε μια ανακοινωση τυπου και μοιραστε τη σε ολα τα μεσα, εντυπα και μη...
ΠΡΕΠΕΙ να αρχισετε να γινεστε γνωστοι....το ρυακι πρεπει να φανει πρωτα για να γινει ποταμος!
γ) στηστε εναν ιστοτοπο...να σας βρσισκει αυκολα ο κοσμος
καλα τα λογια μεταξυ μας, ολοι συμφωνουμε και λεμε και πιστευουμε τα ιδια, αλλα παμε προς τα εξω...δεν υπαρχει χρονος, πρεπει να περιμενουμε μεχρι τις 21-Νοε???
glentzakos@yahoo.gr
μηπως να βαλουμε τους ρωσους να μας φυλανε???
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΤΡΑΤΟΣ ΦΙΛΕ 4:47 ΠΑΡΕΛΑΣΕ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΣΣΑΣ.
@προς ανώνυμο για παρέλαση 25ης Μαρτίου 1942 http://lerakis.blogspot.com/2011/03/25-1942.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το ύφος και το ήθος της ανακοίνωσης σας. Επιτέλους φαίνεται να γεννιέται κάτι υγιές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 6:24, οι στρατιώτες μόνο μπουνιές δεν έφαγαν από τους πολίτες.Εμποδίστηκαν και Μετά αποχώρησαν. Άνοιξε ΑΝΤ1 και δες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΗΤΑΝ ΛΙΤΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΛΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟ ΕΓΚΑΙΡΗ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ 5,48 ΤΟ FACEBOOK EINAI ENA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ,ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΥΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ,ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ (ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΣΙΡΙΖΑΙΟΙ. ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥ.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ
ΑΞΚΟΣ ΣΞ ΕΑ
Ας προσεξομε καλλιτερα τι μας ετοιμαζουν.Ξερουν πως δεν ειναι αποδεκτοι,ξερουν πως οι μερες τους ειναι μετρημενες,ξερουν ομως πως δεν πρεπει να μας αφησουν να αυτοκυβερνηθουμε.Καποιον θα προσπαθησουν να μας φορτωσουν για να συνεχιστει την..σκυταλοδρομια.Προσοχη,επαγρυπνηση και προσευχη ωστε να διωξουμε το ζυγο τους και να απομονωσουμε τους...μισθοφορους τους αλλοδαπους και ημεδαπους.ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο κόσμος ήθελε να περάσουν παρελάζοντας, τμήματα των ενόπλων δυνάμεων, μετά την εκδίωξη των πολιτικών θα είχε απομακρυνθεί από το οδόστρωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς στην συνείδηση πολλών, δεν έχει διαχωριστεί ο ρόλος των υπερασπιστών της πατρίδας από των ρόλο των κατόχων της εκτελεστικής εξουσίας.
Θα χρειαστεί έντονη προσπάθεια, ώστε να αποδειχθεί το αυτονόητο. Δηλαδή, ότι, οι ένοπλες δυνάμεις δεν είναι δυνάμεις καταστολής, αλλά τμήμα του λαού που υπάρχει και εργάζεται υπέρα αυτού.
Αδέλφια νομίζω ότι το όνομα του κόμματος πρέπει να έχει μέσα τη λέξη ΓΟΥΔΙ.Γιατί το κόμμα αυτό θα αντιπροσωπεύει αυτούς που κάνανε τότε το κίνημα και βγήκε η χώρα από το αδιέξοδο και θα είναι αυτό πάλι το νέο κόμμα που οδηγήσει την χώρα όπως τότε. Απλώς με τη λέξη ΓΟΥΔΙ ο Έλληνας θα έρχεται πιο εύκολα στο κόμμα αυτό. Καλή δύναμη και καλό κουράγιο. Λογικά ο ΖΟΡΜΠΑΣ κάπως έτσι το ξεκίνησε το κίνημα, απλώς αντί για ίντερνετ είχε χαρτί και μολύβι και είχε και τον ΠΑΓΚΑΛΟ απλώς εκείνος ήταν πατριώτης ενώ ο εγγονός του είναι ΠΡ........... Τη ειρώνεια ε;. O ένας βοήθησε για να γίνει το κίνημα στο ΓΟΥΔΙ ,ενώ ο άλλος βοηθάει να καταστραφεί η ΕΛΛΑΔΑ.Γι'αυτούς που είναι απαισιόδοξοι και λένε ότι δεν θα γίνει τίποτα με το νέο κόμμα, θα τους θυμίσω ότι ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ, Ο εξυπνότερος άνθρωπος που πάτησε το πόδι του στη γη για πολλούς είπε, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ. Δηλαδή τα πάντα σ'αυτό τον μάταιο κόσμο αλλάζουν..............Το τελευταίο παράδειγμα του ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ άλωστε το βιώσαμε στις μέρες μας. Πίστευε μήπως πέρσι ο ΚΑΝΤΑΦΙ ότι φέτος θα είναι μακαρίτης;. Νομίζω πως όχι. Γι΄αυτό και δεν έφυγε και δεν τα παράτησε ,να φύγει, γιατί δεν μπορούσε να το πιστέψει ότι μετά από 40 χρόνια έχασε. Έτσι λοιπόν και στην Ελλάδα αφήστε τους να νομίζουν ότι θα κυβερνάνε αιώνια (πασόκ,ΝΔ). θα έρθει πάλι ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ και θα τους διαψεύσει. Γεια σας αδέλφια ένας απλώς πατριώτης, που έχει υπηρετήσει την πατρίδα και έχει διαβάσει την Ελληνική ιστορία
ΑπάντησηΔιαγραφήο λαός δεν είχε κανένα πρόβλημα με τη παρέλαση του στρατού αλλά με τα πρόσωπα στις εξέδρες είναι ανόητο να αφήνουμε την εντύπωση ότι ο κόσμος εμπόδισε την παρέλαση του στρατού απόδειξη αυτού πολλές πόλεις που έδιωξαν τους επίσημους και η παρέλαση συνεχίστηκε.ο κόσμος ενώνετε σιγά σιγά και αποκτά κοινό μέτωπο απέναντι στους κλέφτες και δυναστες του.θα είναι ευχής έργο ο στρατός να συμπαρασταθεί στο λαό και να τον οδηγήσει με ασφάλεια σε ένα κράτος κοινωνικής ασφαλείας αξιοκρατίας με αίσθημα δικαιοσύνης.προσοχή λοιπόν γιατί ένα λαό μπορείς να τον κοροϊδεύσεις αλλά δε μπορείς να τον κοροϊδεύεις για πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήαφήστε τη θλίψη που όπως λέτε ένιωσαν οι νεόελληνες βλέποντας τις αγανακτισμένες αντιδράσεις στις παρελάσεις.και ας σκεφτούμε την θλίψη που θα ένιωθαν οι ήρωες που έδωσαν την ζωή τους για την πατρίδα βλέποντας τους γερμανούς να ξανάρχονται και να περνούν την ελλάδα αμαχητί.θα θελαν πιστεύετε να κάνουμε σαν να μη συνέβη τίποτα αποδίδοντας όπως πάντα σεβασμό και τιμές στους πολιτικούς που παρέδωσαν την ελλάδα ή να δώσουμε ένα βροντερό όχι με αφορμή την ημέρα της μνήμης του δικού τους όχι και του αγώνα τους για εθνική κυριαρχία;ας μην εθελοτυφλούμε καλές οι παρελάσεις και πρέπει να γίνονται αλλά σε τέτοιες κρίσιμες εποχές που κρίνετε η εθνική μας κυριαρχία είναι σωστό και θεμιτό ο λαός να εκφράζει την αρνητική του στάση ακόμη και στις παρελάσεις που είναι μια ανοιχτή γιορτή είναι απόλυτος δημοκρατικό και νομίζω ότι ο κόσμος το επικροτεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα αδέλφια, για την παρέλαση νομίζω τα λόγια είναι περιττά ,απλώς ο λαός ξεσηκώνεται.Χθες μου δημιουργήθηκε μια απορία, που ήταν οι κουκουλοφόροι στις παρελάσεις;. Από εδώ καταλαβαίνουμε ότι ποιάστηκαν στον ύπνο, δεν το περίμεναν ,ότι ο λαός θα αντιδρούσε για να φέρνανε παρακρατικούς. Όπως θα δείτε θα το κάνουν στις 17 νοέμβρη. Θα ήθελα να θίξω δύο γεγονότα που πολλοί νομίζουν ότι είναι το ίδιο αλλά είναι δύο διαφορετικά γεγονότα. Μιλάω για το 1909 και το 1967. Το 1909 ήταν μια εποχή σαν την σημερινή, δηλαδή ο κόσμος πεινούσε,οι πολιτικοί τα βρίσκανε μεταξύ τους και ο λαός ήταν θυμωμένως,εξαγριωμένος και αγανακτισμένος. Μέσα σ'αυτό το χάος που επικρατούσε αποφάσισε να βγάλει τη χώρα απο το αδιέξοδο ένας ατισυνταγματάρχης πυροβολικού ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΟΡΜΠΑΣ. Αφού μάζεψε μυστικά υπόγραφές από το σύνολο των αξιοματικών λέγοντας ότι δεν συμφωνούν με την κυβέρνηση και θέλουν να παραιτηθεί,δώσανε ραντεβού μια κυριακή πρωί στο ΓΟΥΔΙ. Όταν το έμαθε ο λαός που ήταν στις Εκκλησίες βγήκε στους δρόμους πανηγυρίζοντας και πολλοί μάλιστα πήγαν στο ΓΟΥΔΙ και΄αγκάλιαζαν τους αξιωματικούς. Η κυβέρνηση έπειτα αναγκάστηκε να παραιτηθεί.Στη συνέχεια ο ΖΟΡΜΠΑΣ δεν έκανε το λάθος να κυβερνήσει ο ίδιος αλλά έφερε από την ΚΡΗΤΗ τον μεγαλύτερο πολιτικό που πέρασε από την ΕΛΛΑΔΑ τον ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ και τον έβαλε να κυβερνήσει χωρίς εκλογές στην αρχή. Η ΕΛΛΑΔΑ στη συνέχεια πήρε το δρόμο της. Αυτό που έγινε το 1909 έχει καταγραφεί απο τους ιστορικούς ως ένα ΚΙΝΗΜΑ ή ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ γιατί έγινε απόδεκτό από το λαό και γιατί δεν κυβέρνησαν στρατιωτικοί αλλά πολιτικοί. Αντίθετα το 1967 Οι ιστορικοί έχουν καταγράψει το γεγονός ως πραξικόπιμα ή δικτατορία γιατί δεν έγινε αποδεκτό από το λαό αλλά και γιατί κυβέρνησε ο ίδιος ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ σε αντίθεση με τον ΖΟΡΜΠΑ. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές ανάμεσα στα δύο αυτά γεγονότα τα οποία ο Ελληνικός λαός δεν γνωρίζει αφού στα σχολεία πλέον δεν μαθαίνουν στα παιδιά όλη την αλήθεια και την ιστορία. Αν μας έκανε τη χάρη ο Θεός και έστελνε τον ΖΟΡΜΠΑ για 6 μήνες στη γη ,είμαι σίγουρος ότι πάλι θα προσπαθούσε να το κάνει το κίνημα γιατί οι συνθήκες είναι ίδιες όπως το 1909. Το θέμα είναι στην Ελλάδα του 2011 που είναι ο ΖΟΡΜΑΣ του 1909; . Eπειδή είμαι σίγουρος ότι υπάρχει θα τον παρακαλέσω να κάνει κάτι γρήγορα γιατί το πλοίο που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ βυθίζεται...........................
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Με γνώμονα το ότι θέλετε να κάνετε κάτι πραγματικά δυνατό, προτείνω η ονομασία του νέου κόμματος να είναι σκέτη η λέξη "ΠΑΤΡΙΔΑ" . αυτή η λέξη συμπεριλαμβάνει και τον λαό, και τον στρατό, και όλους! σκεφτείτε το. και κάνει ΜΠΑΜ σαν όνομα και είναι εντυπωσιακό και ταυτόχρονα σε βάζει να σκεφτείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εξέδρα των επισήμων είναι η νοητή θέση των ηρώων και των πεσόντων. Αυτούς είθισται να εκπροσωπούν οι καταλαμβάνοντες πολιτικοί και άλλοι επίσημοι. Άρα αυτό που κατά την εκτίμησή μου απαίτησαν οι πολίτες ήταν η αποβολή από αυτήν των πολιτικών τους οποίους χαρακτηρίζουν ως "προδότες", θεωρώντας την παρουσία τους προσβλητική για τους ήρωες και τα θύματα της Γερμανικής θηριωδίας. Πολύ δε περισσότερο που κατά την γνώμη της πλειοψηφίας των Ελλήνων επέλεξαν την παραμονή της επετείου για να παραδώσουν την χώρα στους θύτες των ηρώων την μνήμη των οποίων τιμούσαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε επίρρωση των παραπάνω επιτρέψτε μου να τονίσω ότι ούτε τους στρατιωτικούς και άλλους μη πολιτικούς επισήμους έστω και με καταγγελτικό λόγο προπηλάκισαν και η παρέλαση στις περισσότερες πόλεις πραγματοποιήθηκε. Αυτό που μένει να διευκρινιστεί είναι με ποιες πιέσεις και για ποιά αιτία, δεν ακολούθησαν σε πλείστες περιπτώσεις τα στρατιωτικά τμήματα. Φυσικά όχι από δική τους πρωτοβουλία.
ΠΡΟΤΑΣΗ:Αμεση ενεργοποίηση ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ της προσωρινής διοικούσας επιτροπής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εξελίξεις είναι καταιγιστικές και ο κόσμος απαιτεί ενημέρωση και τοποθέτηση από τα δικά σας επίσημα χείλη για όποιο θέμα παίρνουν θέση τα άλλα κόμματα η κινήσεις(π.χ Φλωρίδης).
Για εκεινους που ζητουν facebook για το υπο ιδρυση κομμα ...υπαρχει ηδη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ εα, ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
βαλτε το στην αναζητηση
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 1:46 ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΚΡΟΥΠ ΣΤΟ FACEBOOK TO TAΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ 10min.ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ 21ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΝ 4/12/11 ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ; ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2012 ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ
ΑΞΚΟΣ ΣΞ ΕΑ
ΙΔΡΥΣΤΕ ΤΗΝ "ΠΑΤΡΙΔΑ"! ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς όλοι οι πολιτικοί,μέσω των καναλιών, προσπαθούν να μεταφέρουν την ευθύνη στον λαό και να τον κάνουν να νοιώσει ένοχος,για την αυθόρμητη αυτή διαμαρτυρία, προτάσσοντας την δικαιολογία ότι ήταν Εθνική εορτή και ότι την ημέρα μνήμης για το Έπος του ΄40. Στην εξέδρα που με κομπορρημοσύνη ανεβαίνουν οι περισσότεροι, για κοινωνική προβολή και καταξίωση, έπρεπε να κάθονται οι εναπομείναντες ανάπηροι, ή συγγενείς των θυμάτων ,γιατί για αυτούς και τους πεσόντες γίνονται οι παρελάσεις και στις πίσω σειρές ας κάθονται οι πολιτικοί που τίμησαν την πατρίδα και δεν την ατίμασαν, οι θρησκευτικοί ηγέτες,που και αυτοί τίμησαν και τιμούν την Θρησκεία.Δυστυχώς κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους και βλέπουν το δένδρο που καίγεται και όχι το δάσος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΟΙ...!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...!!!!
ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΤΕ...!!!!
ΜΕΣΕΣ ΑΚΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΑΚΟΚΑΡΔΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ... ΟΛΙΓΟΝ ΕΓΚΥΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.... ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΚΡΙΖΑ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑ ΑΣΠΡΑ Ή ΜΑΥΡΑ...!!!
ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ....
Ο ΛΑΟΣ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ 40 ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΒΡΩΝΤΟΦΩΝΑΞΕ "ΟΧΙ" ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ / ΕΠΙΤΗΡΗΤΗΣ, ΕΙΤΕ ΔΩΣΥΛΟΓΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ...
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΡΑΞΕ κ.κ. ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ (ΙΔΡΥΤΕΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ) ΟΤΑΝ "ΕΚΟΒΑΝ" ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΛΙΔΕΣ, ΟΤΑΝ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ "ΠΑΝΙ", ΟΤΑΝ ΕΚΔΙΩΧΝΑΝ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ... ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ "ΜΠΟΥΚΑΡΕ" Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ...!!! ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ... ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ "ΚΥΡΙΟΙ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΑΛΛΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΚΔΟΧΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑΣ, ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΥΝΤΑΣ...!!!!
ΜΗΝ ΔΙΩΧΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΚΥΡΙΟΙ....
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ" ΔΗΛΩΣΗ...!!!
ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ Τ'ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ...!!!
ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ...
ΘΕΛΟΥΜΕ ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ... ΔΕΝ "ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ" ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ...!!!!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΩΝ 8.17 ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΗΣ. ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοντογιώργης - Πολιτική εξουσία ηγεμόνων - 27.10.11
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=8pU8HK4DbGs
Το σάπιο πολιτικό σύστημα γνωρίζει αυτό που κατάλαβαν όλοι με την κλιμάκωση των λαϊκών αντιδράσεων στην παρέλαση: δεν θα μπορέσουν ούτε προεκλογική εκστρατεία να κάνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποια πλατεία θα πάνε να μιλήσουν; Σε ποιες γειτονιές θα περπατήσουν; Σε ποιο καφενείο θα μπουν; Όλοι μα όλοι οι βουλευτές με πρώτους τους μνημονιακούς ,σκέφτονται με δέος την προεκλογική περίοδο.
Νοικοκυραίοι τους βρίζουν και τους προπηλακίζουν, οι ίδιοι οι συγχωριανοί, οι γείτονες κι οι γνωστοί τους.
Οι πολλοί, οι άνθρωποι που αντιδρούν, εξεγείρονται και σηκώνουν πια και χέρι, αριστεροί ,κεντρώοι ,δεξιοί ,άνεργοι, απόστρατοι των Ε.Δ και Σ.Α ,μαγαζάτορες ,ταξιτζήδες, εκπαιδευτικοί , φορτηγατζήδες , φαρμακοποιοί , ιδιωτικοί και δημόσιοι γενικώς , απαρτίζουν πλέον την πλειονοψηφία των εξοργισμένου και προδομένου λαού.
Αυτό το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα είναι πλέον μπάζα για την χωματερή της ιστορίας και γνωρίζουν πολύ καλά ..ότι με μπάζα δεν μπορεί κάποιος να οικοδομήσει κάτι νέο εκ θεμελίων.
Γνωρίζουν ότι είναι υπόλογοι έναντι στον τόπο και το λαό ,αλλά έχουν γραμμάτια υποχρέωσης και υποταγής να ξεπληρώσουν σε αυτούς που τους έχουν δεμένους με αδιάψευστα ντοκουμέντα (η Μέρκελ έχει την λίστα του γιου του δοσίλογου της κατοχής Χριστοφοράκου με χιλιάδες ονόματα δωροληπτών, από την γερμανική εταιρεία.
Το υπό ίδρυση κόμμα των αποστράτων αξιωματικών έχει το ιερό καθήκον της προάσπισης και υποστήριξης του Λαού και της Πατρίδας παραπέμποντας όλους αυτούς στη διαδικασία της λογοδοσίας ενώπιων εντίμων δικαστών του αναστήματος ενός Τσετσέρτη και Πολυζωϊδη.
Έφτασε η ώρα της γενικής ανασυγκρότησης και αναγέννησης αυτής της έρημης Πατρίδας.
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΡΟΥΜΑΣ
ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ Ε.Δ
(Καπεταν Κέφαλος)
kapetankefalos@gmail.com
Κύριοι, σας συγχαίρω για την προσεκτική και εύστοχη ανακοίνωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας καλώ ωστόσο να θυμηθείτε, να θυμηθούμε όλοι, ότι σε περιόδους εμπερίστατες, όπως η γερμανική κατοχή 41-44, ο εορτασμός τών σημαντικών εθνικών επετείων δεν τελούνταν κατά τα ειωθότα, αλλά μεταλλάσσονταν σε έκρηξη λαϊκής εξεγέρσεως, με διαδηλώσεις, κλπ.
Ίσως έτσι να το επιθυμεί το θυμοειδές του λαού μας. Προσωπικά δεν το βρίσκω απρεπές, έχοντας κατά νου τις ανώμαλες καταστάσεις που βιώνουμε.
γιατί αργείτε; σε τι στάδιο βρίσκεστε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα δούμε πότε θα βγει ανακοίνωσή σας για το "δημοψήφισμα"!!! Ελπίζω να μην υπερκερασθούμε από την εξέλιξη των γεγονότων....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ! ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναμένεται δημοψήφισμα αρχές Δεκεμβρίου... υπό την προϋπόθεση ότι η Βουλή θα διατηρήσει την στήριξή της στην κυβέρνηση, την 04 Νοε 2011.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε στην μία περίπτωση, είτε στην άλλη απαιτούνται 40 ημέρες για την διενέργεια εκλογών. Άρα αν οι κυβερνητικοί βουλευτές αποσύρουν την στήριξή τους στο κυβερνητικό σχήμα, οι εκλογές θα γίνουν 15-23 Δεκεμβρίου. Εάν η κυβέρνηση ανατραπεί εκ του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος, και την επερχόμενη "στάση πληρωμών" οι διενέργεια εκλογών πρέπει να αναμένεται εντός Ιανουαρίου 2012.
Ερώτηση : έχει αρχίσει η αναζήτηση υποψηφίων βουλευτών κατά Νομό, ώστε να κατατεθούν έγκαιρα οι συνδιασμοί των ψηφοδελτίων στο πρωτοδικίο;;;;
Εάν όχι, λυπάμαι αλλά η 21η Νοεμβρίου ως "μέρα-σύμβολο" θα αποτύχει και θα αποτελέσει "ημέρα-φρένο".
Γρηγορείτε και σπεύσατε!!
"Καλλίτερα μία καλή απόφαση που λαμβάνετε έγκαιρα, παρά μία καλλίτερη που λαμβάνετε καθυστερημένα".
με τους ρυθμούς που πανε δεν θα προλαβουν και ειναι κριμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και διαμορφώνουμε τις ενέργειες μας αντίστοιχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκο, τα γεγονότα κάνουν την 21η Νοεμβρίου "πολύ μακρυνό στόχο", ήδη σήμερα ο μεσημέρι άρχισαν οι παραιτήσεις των βουλευτών του πασοκ, εμείς τί κάνουμε, συζητάμε και παρατηρούμε χρονοδιαγράμματα επιτροπών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ούτε το όνομα δεν ανακοινώθηκε ακόμη, τί θα πούμε στο Λαό, πώς θα ονομάσουμε το κόμμα; Η κεντρική επιτροπή είναι έτοιμη, ποιά είναι τα μέλη;
Ποιός θα καταρτίσει τις λίστες υποψηφίων κατά Νομό, εάν οι εκλογές γίνουν σε 40 - 45 ημέρες από σήμερα; Ποιό όργανο, αφού αυτά δεν έχουν ακόμη συσταθεί και στελεχωθεί (με ποιές διαδικασίες θα γίνει η στελέχωση;);
Αυτά σας τα γράφω με αγάπη και αγωνία, αλλά και εσείς κάντε κάτι ρε παιδιά!!!!
Άσε μας ρε ανώνυμε των 3.24, "Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και διαμορφώνουμε τις ενέργειες μας αντίστοιχα. ", μας δουλεύεις και από πάνω, εμείς έχουμε την αγωνία μας και εσύ ζεις σε ρυθμούς μεσαίωνα. Ελπίζω να μην είσαι μέλος της Δ.Ε., γιατί σε αντίθετη περίπτωση "κλάφτα Χαράλαμπε".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήρατε χαμπάρι ότι σε ελάχιστες ώρες τα πράγματα θα είναι διαφορετικά; Μπορεί και όλοι οι αρχηγοί των ΓΕ να έχουν αποστρατευτεί (σύμφωνα με κάποιο δημοσίευμα) εκτάκτως;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδέλφια απόστρατοι κάντε κάτι άμεσα, μιλήστε με τους τωρινούς στρατιωτικούς ,γιατί ο Γιωργάκης δεν μας τα λέει καλά, κατά της 5:30 έκανε κρίση με τους στρατιωτικούς. Την ώρα που η Τουρκία καραδοκεί. Φοβάμαι μην κάνει καμιά προδοσία και χαθεί κανένα νησί. Πάρτε πρωτοβουλία παιδιά κάτι βρωμάει ,μην γίνει όπως το 1974. Έλεος με αυτό τον άνθρωπο. Κύριε φραγκουλάκη πάρτε πρωτοβουλία μέχρι και σήμερα το βράδυ έχετε δύναμη. Καλά σας έλεγαν τότε οι απόστρατοι που έκαναν κατάληψη. Σώσε την παρτίδα , αν έχεις τα κότσια
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρομερός ο τίτλος και το έμβλημα που προτείνει ο Στάθης Χρόνης. Ο ήλιος της Βεργίνας με τον Σταυρό ... ΦΟΒΕΡΟ !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήANTE ΠΑΙΔΙΑ, ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ! θΑ ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ! ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ (ΚΑΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΗΧΗΜΕΝΗ ΩΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ, ΩΣ ΗΜΕΡΑ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ) ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΠΕΥΣΤΟΥΝ ΑΡΔΗΝ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΛΑΟ! ΦΟΒΑΜΑΙ, ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΟΥΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΟΣ ΧΡΟΝΗΣ.ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ημέρα ανακοίνωσης του κόμματος δεν πρέπει να είναι αργότερη της 04 Νοε 2011. Έστω ας κατατεθεί τότε στο Πρωτοδικείο ώστε να αποκτήσει δικαίωμα υποψηφιότητας και στις 21 Νοε γίνεται η ανακοίνωση τύπου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αρχηγοί αποστρατεύτηκαν εντός 2 ωρών. Οι τούρκοι "επισκέπτες" γελούν. Δεν είναι ώρα συμβολισμών και ωραίων λόγων.
Μπράβο ΣΤΆΘΗ για την ιδέα με το έμβλημα.Για το όνομα θα προτιμούσα να εμπεριέχει τη λέξη Σύνδεσμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.ΙΣΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΦΡΟΝΩ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΚΑΙ ΕΜΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΤΗΝ 21 ΝΟΕ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ Η ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2012 ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥ;
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ
ΑΞΚΟΣ ΣΞ ΕΑ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω γιατί έγινε τώρα η κρίση ,ας μας πει κάποιος στρατιωτικός. Το σίγουρο είναι ότι κάτι βρωμάει.Εσείς οι 4 ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ που σας αποστράτευσε χθες δεν είχατε τα κότσια να τον συλλάβετε τον Κ. Μπεγλίτη ,όταν σας είπε ότι σας παίρνει το κεφάλι; Πείτε μου έναν ΈΛΛΗΝΑ που θα ήταν εναντίον σας με την κίνηση αυτή. Δεν θέλω να πιστεύω ότι οι στρατιοτικοί είναι αυτό που ακούγεται , δηλαδή κότες. Άλλωστε σας καλύπτει και το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ,απ'ότι θυμάμαι όταν ορκίζεσαι σηκώνεις το δεξί χέρι ψηλά και λες ορκίζομαι να φυλλάτω πιστά την πατρίδα μου και να την προστατεύω από εξωτερικούς ή ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ. Άδικο έχω;;;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδέες υπάρχουν πολλές. Όσο κρατούνται όμως "στεγανά", μάλλον δεν είναι προς το συμφέρον του κόμματος και τελικά του τόπου. Ας μη κρίνουμε λοιπόν χωρίς να ξέρουμε ακριβώς τι απορρίπτουμε απλά και μόνο με εικασίες. Υπάρχουν ικανότατοι άνθρωποι που επιθυμούν να βοηθήσουν και είναι σίγουρο ότι θα συνεισφέρουν τα μέγιστα κυρίως λόγω εμπειρίας και ενασχόλησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟνόματα πολλά… και ιδέες ακόμα περισσότερες… αλλά…!!!
Υπάρχει προφανώς η ευχέρεια της επιλογής / διαλογής εθελοντών και συνεργατών.
Παρόλα αυτά και με την πεποίθηση ότι βοηθάω τη χώρα μου και όχι πρόσωπα και «γραμμές» σαν ελάχιστο αρχικό δείγμα παραθέτω παρακάτω εναλλακτικές προτάσεις ονομασίας αν και ήμουν αποφασισμένος για το αντίθετο :
1.Κόμμα Εθνικής Σωτηρίας. (Κ.Ε.Σ)
2.Ελλάδα Δημοκρατία Όραμα (Ε.Δ.Ο)
3.Ελληνικός Λαϊκός Απελευθερωτικός Συνδυασμός (Ε.Λ.Α.Σ).
4.ΕΘΝική Οργάνωση Σωτηρίας (ΕΘΝ.Ο.Σ).
5.Πατρίδα Θρησκεία Οικογένεια Σωτηρία (ΠΑ.Θ.Ο.Σ).
6.Οργάνωση Υποστήριξης Κράτους (Ο.Υ.Κ.)
7.Εθνική Σωτηρία (Ε.Σ.)
8.Εθνική Δημοκρατία ή Διαμόρφωση (Ε.Δ.)
Όλα τα παραπάνω φυσικά αξιολογούνται ανάλογα με την ιδεολογία και το γενικότερο «πολιτικό στίγμα» που θέλουμε να παρουσιάσουμε.
Όσο για το έμβλημα, θεωρώ επιβεβλημένη την παρουσία ΛΕΥΚΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (αγνότητα και ελευθερία).
Μπορούν επίσης να συνεκτιμηθούν σύμβολα όπως η Ελληνική σημαία (ή το γαλανόλευκο χρώμα του εμβλήματος), η Ασπίδα (ως μήνυμα με «εξωτερικούς» αποδέκτες), ο αετός (σύμβολο δύναμης, κύρους και ελευθερίας) ή ακόμα και ο σχηματισμός των δαχτύλων προς ορκωμοσία.
Υ.Γ.: (1) Ας μη προσπαθήσουν οι αναγνώστες να μεταφράσουν τα ανωτέρω αναγραφόμενα. Απευθύνονται αποκλειστικά προς την Διοικούσα Επιτροπή και αφορούν μεμονωμένα πρόσωπα.
(2) Υπάρχουν αρκετές «φωνές» που δείχνουν το σωστό δρόμο εδω μέσα. Ας τους λάβουμε υπόψη μας.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π.ΧΥΤΗΡΗΣ
ΑΞ/ΚΟΣ Π.Ν. ε.ά.
Καλύτερα να μην οριοθετήσουμε το έμβλημα μέσα σε σχήματα (κύκλους, τετράγωνα κ.ά), αφενός μεν γιατί ο κύκλος παραπέμπει σε άλλο υπάρχον πολιτικό κόμμα και αφετέρου συμβολικά (δεν το τοποθετούμε μέσα σε πλαίσια και «στεγανά»).
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΙΚΟΛΑΟΣ Π.ΧΥΤΗΡΗΣ
Εχω την αίσθηση ότι η ονομασία Ε.Λ.Α.Σ. είναι μονόδρομος για το κόμμα "μας" (έτσι τουλάχιστον θέλω να το αισθάνομαι).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ως όνομα και ως συμβολισμός αλλά και ως υπόσχεση...!!!
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π.ΧΥΤΗΡΗΣ
Ενα νέο κόμμα... για μια νέα ΕΛΛΑΔΑ...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ.Λ.Α.Σ.
Ελα μαζί μας να φτιάξουμε (δημιουργήσουμε, χτίσουμε.. κ.ά.) την Ελλάδα που μας αξιζει...!
Γίνε η δύναμη στη θέληση και τα πιστεύω μας.
Και φυσικά πολλά άλλα "συνθήματα" και "σλόγκαν".
Ας προσφέρουμε λοιπόν όλοι τις απόψεις μας.. για το αύριο του κόμματος και ας μη περιμένουμε όλοι "τη μεγάλη στιγμή". Τις μεγάλες στιγμές τις δημιουργούμε μόνοι μας.. και φυσικά δεν "πέφτουν" από τον ουρανό...!!!
Ας προετοιμαστούμε για την μεγάλη στιγμή.
Για μια Ελλάδα, για ένα όραμα, για μια και μοναδική αλήθεια...
Αφήστε τις ομάδες εργασίας να κάνουν τη δουλειά τους και ας συνεισφέρουμε και εμείς με απόψεις, προτάσεις, ιδέες.
Αυτό το κόμμα θα πρέπει να είναι η φωνή όλων των Ελλήνων.
Εμπρός λοιπόν να δείξουμε το ΠΑθΟΣ και την ΔΙΨΑ για μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ...!
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ...!
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π.ΧΥΤΗΡΗΣ
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ Ε.Λ.Α.Σ ΠΑΡΑΠΈΜΠΕΙ ΣΤΟ Ε.Α.Μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΤΑ Ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...
g.m
ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΜΩΣ ΕΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΟΤΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ (ΕΣΤΩ ΠΡΩΗΝ) ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ...
Ν.Χ.
(ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΥΤΗΡΗΣ)
Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο του Alphaville, το ποσοστό που αναλογεί στους εν ενεργεία (κατα πάσα πιθανότητα) στρατιωτικούς σε σχέση με το σύνολο του ελληνικού πληθυσμού είνα 3,7 % (http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=13&artid=102323).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υπολογίσουμε και τους εν αποστρατεία κ το ανάγουμε στο εκλογικό σώμα, τότε λογικά το ποσοστό αυξάνει αρκετά, δεδομένου οτι όλοι οι στρατιωτικοί ειναι άνω των 18 κ έχουν δικαίωμα ψήφου.
Στο χέρι λοιπόν αυτού του υγειούς τμήματος του κοινωνικού συνόλου, όσον αφορά τα πολιτικοοικονομικά σκάνδαλα, είναι να δημιουργήσει τον πρώτο πυρήνα, ο οποίος θα δώσει ασφάλεια και θα καλύψει τις πολιτικές ανησυχίες πολλών απογοητευμένων συμπατριωτών μας.
ΜΠ
Σωστή η άποψη του κ.ΜΠ και να πάνε κατ' ευχήν και η νυν πρωτοβουλία να αποτελέσει τον πρώτο πυρήνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος ΙΩΑΝΝΗΣ (2 Νοεμβρίου 2011 11:55 π.μ.)
ΑπάντησηΔιαγραφήλάθος κάνεις, αυτό με τους εχθρούς το λένε στην αμερική, το κείμενο του όρκου είναι στο army.gr
ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΑΠΟ 3 ΕΩΣ 5 ΑΤΟΜΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΙΛΑΜΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι…
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς τα πράγματα δεν είναι όπως τα θέλουμε, όπως τα σκεφτόμαστε και ειδικά όπως τα επιθυμούμε πολλές φορές. Κανένας δε θα μας κάνει τη χάρη και φυσικά κανένας δε μας έχει στρώσει “χαλί” ούτε “υψώνει σπαθιά" για να περάσουμε…
Οι εξελίξεις στην Ελλάδα είναι ραγδαίες και εμείς αρνούμαστε να «εμφανιστούμε» και να σχολιάσουμε την επικαιρότητα, κάνοντας εμφανέστατη την ύπαρξη καθώς και την παρουσία μας στα πολιτικά δρώμενα και τελικά στην τύχη της ίδιας μας της πατρίδας. Μιας πατρίδας που υπηρετήσαμε και τιμήσαμε επί σειρά ετών. Η χώρα μας βιώνει «ιστορικές στιγμές» και είναι καθήκον μας να αναλάβουμε το μερίδιο λόγου , αλλά και της πολιτικής ευθύνης που μας αναλογεί. Ας δώσουμε το παρόν (έστω και σαν πράξη προβολής και αναγνώρισης) μέσω ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΥΠΟΥ στα Μ.Μ.Ε., ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ και ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ σε τηλεοπτικά κανάλια. (Οποιαδήποτε πληροφορία, ηλεκτρονικές διευθύνσεις, τρόποι ή ακόμα και προτάσεις για περιεχόμενο κ.ά. ζητηθούν σαφέστατα είμαι πρόθυμος να βοηθήσω με οποιοδήποτε τρόπο και μέσο κριθεί σκόπιμο και εφικτό). Ας κάνουμε σαφές το πολιτικό στίγμα που και εμείς οι ίδιοι προσπαθούμε να δούμε και να καταλάβουμε, αναρτώντας απανωτές δημοσιεύσεις.
Σαφέστατα απαραίτητη η Ιδρυτική Διακήρυξη, αλλά να είστε σίγουροι ότι με την ταχύτητα που τρέχουν οι εξελίξεις πολύ λίγοι θα είναι αυτοί που θα ψάξουν για να τη διαβάσουν. Εννοώ με αυτό ότι ο Ελληνικός λαός θα προτιμήσει να ενημερώνεται για τις εξελίξεις παρά να ψάχνει για να βρει…. Θησαυρό…! Ο «πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται» και γι’ αυτό ο λαός θέλει λύσεις και όχι αινίγματα που θα φανερωθούν 21 Νοεμβρίου. Θέλει επίσημες θέσεις και προτάσεις. Θέλει δεσμεύσεις. Θέλει να ηχήσουν στ’ αυτιά του οι μαγικές λέξεις που θα τον κάνουν να αισθάνεται ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ και ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ των όποιων καταστάσεων… Θέλει να διακρίνει και να αναγνωρίσει τον ΗΓΕΤΗ που μπορεί να βασιστεί επάνω του με σιγουριά και ασφάλεια για έξοδο από την κρίση. Μια κρίση που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μονολεκτικά ως οικονομική, πολιτική, θεσμική, κοινωνική, πολιτεύματος ή οτιδήποτε άλλο απλά και μόνο γιατί είναι πολυσύνθετη.
Και επιτέλους… που είναι το Στρατιωτικό μας ηθικό…; Γιατί περιμένουμε πάντα τους άλλους και δεν αναλαμβάνουμε και εμείς τις δικές μας ευθύνες και πρωτοβουλίες; Γιατί δε φωνάζουμε με τη δύναμη της ψυχής μας : ΗΘΙΚΟΝ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ; Πως θα πείσουμε τους άλλους αν δεν το πιστεύουμε και εμείς οι ίδιοι αυτό που πάμε να κάνουμε; Αν δεν είμαστε έτοιμοι γι’ αυτό…;
Κάθε μέρα στέκομαι και κοιτάζω τη θάλασσα, θαυμάζοντας το απέραντο γαλάζιο της και αναπνέοντας από τον Ελεύθερο Ελληνικό ουρανό… και δεν αφήνω κανένα περιθώριο στον εαυτό μου να ρισκάρει το μέλλον των παιδιών μου, τουλάχιστον μέχρι να είναι αυτά σε θέση να το διεκδικήσουν και να πολεμήσουν για αυτό.
Ας ενεργοποιηθούμε λοιπόν. Κάποτε φορούσαμε στο μπράτσο την Ελληνική σημαία και γεμίζαμε υπερηφάνεια και αυτοπεποίθηση, χωρίς να αφήνουμε σε κανένα το περιθώριο αμφισβήτησης της εθνικής μας κυριαρχίας και αξιοπρέπειας … Γιατί το ξεχνάμε τώρα και προσπαθούμε να πνίξουμε αυτά μας τα συναισθήματα; Πιστεύει κανένας ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια αναμονής και “αναγνωριστικών” κινήσεων;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π.ΧΥΤΗΡΗΣ
Υ.Γ.: Θα επιθυμούσα τα μέλη της προσωρινής Διοικούσας επιτροπής να εκφράζουν το πολιτικό στίγμα του εγχειρήματος αυτού, σχολιάζοντας και συμμετέχοντας στις δημοσιεύσεις.
ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΘΛΙΨΗ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ REAL FM ΕΒΑΛΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΕΜΒΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ... ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΡΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΡΕΧΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΑΣΕ Η 28Η
Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ D+1
ΘΑ ΚΑΜΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ Ή ΔΕΝ...
ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ?ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΣΤΩ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΩΡΑΣ (03/11/2011):
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ
Γράψαμε και το κάναμε με ξεχωριστή αγάπη και σεβασμό στην προσπάθεια. Δεν θα μπορέσει να προσφέρει παρά ελάχιστα με τις προθέσεις και τις επιδιώξεις με τις οποίες ξεκινά. Λυπούμεθα αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια - ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Δεν κάνουμε τους κακούς προφήτες. Αλλά θα μας θυμηθούν μια ημέρα όταν θα «κλείσουν» την ιστορία που άνοιξαν, πικραμένοι και απογοητευμένοι. Και ειλικρινά αναρωτιόμαστε: ΠΟΥ ΖΟΥΝ; ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ; ΜΕ ΤΙ ΧΡΗΜΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ; Ή μήπως πιστεύουν στα ιδανικά του Ελληνικού Λαού και την αγάπη του για τις Ένοπλες Δυνάμεις. Δεν είναι και τόσο μακριά - τα ξανα¬γράψαμε - η 21η Απριλίου και η τύχη των Αξιωματικών, γνωστών πολέμαρχων και ηρώων με αριστεία ανδρείας από πολέμους. Δεν είναι μακριά ο εξευτελισμός του Γρίβα με το κόμμα που τον έβαλε να κάνει ο Βενιζέλος. Και η Ιστορία συνεχίζεται... Πολλές οι προσπάθειες ... Αλλά ΑΠΕΤΥΧΑΝ. ΕΔΩ στήθηκε με το ζόρι η ΕΠΕΝ που έγινε με ΕΝΤΟΛΗ - ΕΥΛΟΓΙΑ του Αρχηγού της Επανάστασης Γεώργιου Παπαδόπουλου. Το ξέχασαν και αυτό; Εκτός και αν!
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ-ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΡΥΦΗ.....ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΟΛΛΑ.ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ,ΣΥΝΕΣΗ,ΛΟΓΙΑ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ,ΣΟΒΑΡΟΤΗΣ.ΤΟ 'ΜΕΣΑ'ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΙ.Καλλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς οι ραγδαίες εξελίξεις εμφανίζουν ενδεχόμενες καθυστερήσεις μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έπρεπε -εφόσον θέλουμε και διεκδικούμε μέρος του πολιτικού λόγου της χώρας μας- να έχουμε εμφανιστεί (η πιο σωστά να έχουμε διατρανώσει την παρουσία μας), έστω μέσω πολιτικής δήλωσης ή δελτίου τύπου προς τα Μ.Μ.Ε. Σαφέστατα πρέπει να έχουμε λόγο και άποψη σε αυτές τις κρίσιμες ώρες τις πατρίδας μας. Ας αποφύγουμε την σύγχυση της παρουσίασης του κόμματος με τους όποιους “πολιτικούς κομήτες” που τελικά δεν είχαν καμία τύχη και τόσο η εμφάνιση όσο και η εξαφάνισή τους κράτησε μόνο μια νύχτα, τη νύχτα της παρουσίασής τους. Είναι ιστορική μας ευθύνη να ξεχωρίσουμε και να διαχωρίσουμε σαφώς τη θέση μας από τη πολιτική μετριότητα. Άριστη δε άποψη αποτελεί το σχόλιο αναγνώστη ότι δεν υπάρχει γκρι (αναφερόμενος στα γεγονότα της παρέλασης) αλλά μόνο άσπρο και μαύρο ειδικά στις συγκυρίες που ζούμε. Ο κόσμος δε θέλει άλλες υποσχέσεις και όνειρα. Θέλει πολιτικές πρωτοβουλίες και πραγματικότητα. Θέλει παρόν και μέλλον και πάνω απ’ όλα τον αυτοσεβασμό και την αξιοπρέπεια που του στέρησαν τόσα χρόνια. Δεν θεωρώ καθόλου ακραίο να εκφράσουμε για παράδειγμα την αποστροφή μας για τις απόψεις των Γερμανών όσον αφορά την Ελλάδα. Μια Ελλάδα που τους έδωσε τα φώτα του πολιτισμού, μια Ελλάδα που κατέστρεψαν και αποδεκάτισαν τον λαό της χωρίς να κάνουν λόγο καν για τις νομιμότατες (και πάντως στα πλαίσια κάθε νομικής υπόστασης) πολεμικές αποζημιώσεις, μια Ελλάδα που ανέχεται τα κερδοσκοπικά και τοκογλυφικά τους παιχνίδια, μια Ελλάδα που τους “ταΐζει” για ικανότατο αριθμό ετών (μέσω πολυεθνικών και αυτοκινητοβιομηχανίας ή ακόμα και οπλικών συστημάτων).
Θα έπρεπε μάλιστα να έχουμε δρομολογήσει “διαρροές” από “καλά πληροφορημένες πηγές” σχετικά με το όνομα του κόμματος (τουλάχιστον) που θα παρουσιαστεί επίσημα σε μόλις 16 μέρες με σκοπό να δημιουργήσουμε “ντόρο” και “κλίμα” για εκείνη την ημέρα. Αυτό είναι απαραίτητο ώστε να δημιουργηθεί απορία και κλίμα αναμονής και προσμονής του νέου κόμματος. Όμως μόλις δεκαέξι μέρες πριν την επίσημη παρουσίαση δεν έχει ανακοινωθεί ο τόπος, ο χρόνος και ο τρόπος, την ώρα που θα έπρεπε να έχουν ειδοποιηθεί ήδη τα Μ.Μ.Ε. και να έχει εξασφαλιστεί (μέσω επαφών) η παρουσία προσωπικοτήτων, παράλληλα με την όποια κινητοποίηση όλων αυτών που επιθυμούν να ακούσουν τις πολιτικές μας προτάσεις και συμπαρατάσσονται στο πλευρό μας. Ποιος σοβαρός, υπεύθυνος και νοήμων άνθρωπος θα ενημερώσει γνωστούς και φίλους για κάτι που δε γνωρίζει ούτε ο ίδιος λίγες ημέρες πριν και δεν ξέρει σίγουρα αν θα γίνει; Η μήπως έχουμε την αίσθηση ότι με το “αύριο.. εκεί” θα έχουμε την αναμενόμενη συμμετοχή;
Προφανώς δεν είμαι ούτε ρομαντικός, ούτε γραφικός και πολύ περισσότερο τρελός, εφόσον η εμπειρία και η ιστορία μου έχουν δικαιώσει απόλυτα τις επιλογές μου, τουλάχιστον όσον αφορά τον “πολιτικό στίβο”.
Δυστυχώς αυτά δε θα έπρεπε να λέγονται δημοσίως, αλλά σαφέστατα δεν αποτελεί δική μου επιλογή και ευθύνη. Μάλλον τα “γαλόνια” του παρελθόντος δεν είναι εγγύηση για τον ηγέτη του μέλλοντος.
Παραμένω πάντα στη διάθεση της Διοικούσας επιτροπής (η οποία γνωρίζει τους τρόπους επικοινωνίας) για οποιαδήποτε βοήθεια μπορεί να φανεί χρήσιμη και με σκοπό να αποφευχθούν “άσκοπες” δημοσιεύσεις.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π.ΧΥΤΗΡΗΣ
Aδέλφια μην τρώτε πρόλογο από μέρκελ και σαρκοζί, αν έχουν τα κότσια ας μας βγάλουν από την ευρωπαική ένωση και από το ευρώ. Αν το κάνουν αυτό το εξωτερικό χρέος της ΕΛΛΑΔΟΣ ΄γίνεται αμέσως 0 . ΝΑΙ μην απορείτε είναι γεγονός καλά ακούσατε 0 . Κάτι το οποίο δεν ακούγεται στα κανάλια. Άντε να σας δω ρε γατάκια ευρωπαίοι. Σίγουρα θα λέτε κάποοι καλά τη λέει αυτός τρελάθηκε; . Όχι κύριοι δεν τρελάθηκα λέω την αλήθεια. Θα πει κάποιος καλά και τη θα τρώμε ,αφού δεν θα μας δίνουν λεφτά. Εδώ αδέλφια είναι το μυστικό ν'αντέξουμε. Θα πρέπει να φύγουν άμεσα οι πολιτικοί αυτοί. Και να έρθουν κάποιοι πατριώτες που δεν είναι λαμόγια . Έπειτα θα κάνεις το απλό αυτό που τόσα χρόνια φωνάζουν όλοι. (χαρδαβέλας ,τριανταφυλόπουλος) και οι πολιτικοί κωφεύουν επίτιδες. Θα βγάλεις ένα ομόλογο για τα πετρέλαια και το αέριο που έχεις στο αιγαίο,ιόνιο,θερμαικό,κρήτη. Επιστημονικές έρευνες επίσιμες έχουν δείξει ότι είναι κάπου στο 1,5τρις. ΝΑΙ καλά ακούσατε. Μέχρι τότε ώσπου να βγει το ομόλογο και να το πουλήσεις, δόξα το θεό μπορείς να δανειστείς από ρωσία που μας παρακαλάνε για να μας βοηθήσουν . Αλλά ο Γιωργάκης είναι αμερικανόφιλος. Γι'αυτό μην τρώτε αδέλφια και όσο για σας μέρκελ και σαρκοζί σας παρακαλάω μην μας δίνετε τα λεφτά ρε ,άντε να σας δω γατάκια . θΑ πει κάποιος καλά γιατί δεν τα λένε αυτά τα κανάλια. Αδέλφια πίσω από τα κανάλια αυτά είναι μεγάλοι επιχειρηματίες που δεν θέλουν ανατροπή αυτού του συστήματος, γιατί φοβούνται μην τους δημεύσουν τις περιουσίες τους που κλέψανε από χρηματιστήρια κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥΤΕ ΕΠΟΣ ΟΥΤΕ ΕΡΓΟΝ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ?
ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟ ΠΛΑΝ Β
ΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΓΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΈΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΖΥΓΟ . ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ .ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΙΣ ΣΤΟΕΣ . ΑΠΌΔΟΣΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ .
ΑπάντησηΔιαγραφή