--ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ------ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΤΩΝ ΕΔ ΚΑΙ ΣΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΕ

....www.syndesmosee.org .... ... Η ΜΟΝΗ ΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.... ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ...

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Άνευ όρων παράδοση της Πυροσβεστικής στη NAMSA


Η πλήρης παράδοση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη στο Νατοϊκό Οργανισμό, Namsa, για τη διαδικασία μίσθωσης των ελικοπτέρων δασοπυρόσβεσης καταγράφεται σε διαβαθμισμένο έγγραφο.
Το εισηγητικό σημείωμα, έφθασε, στις 14 Ιουνίου 2012, στα χέρια του πρώην υπουργού Προστασίας του Πολίτη, κ. Ελευθέριου Οικονόμου, και περιγράφει τις μεθοδεύσεις που πραγματοποιήθηκαν προκειμένου μια συγκεκριμένη εταιρεία, χωρίς ιδιαίτερη πείρα στα θέματα δασοπυρόσβεσης, να συμβληθεί με το Ελληνικό Δημόσιο και να αναλάβει την παράδοση επτά ελικοπτέρων μεσαίου τύπου.
Πρόκειται για επτά ελικόπτερα τύπου Ka-32 τα οποία μισθώθηκαν μέσω της εταιρείας SKYLINK και θα επιχειρούν στη χώρα μας μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου, δηλαδή ένα μήνα μετά τη λήξη της αντιπυρικής περιόδου.
Κάθε παράγραφος του απόρρητου σημειώματος καταδεικνύει ,όμως, ότι ο  διαγωνισμός που φέρει τη σφραγίδα του Νατοϊκού Οργανισμού στον οποίο προσέτρεξε η πρώην ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, όχι μόνο χρησιμοποίησε «αυθαίρετα» κριτήρια για τη σύγκριση των τιμών των εταιρειών με αποτέλεσμα να μην προκριθεί η πλέον οικονομική προσφορά, αλλά και ότι περιόρισε την ελληνική κυβέρνηση σε ρόλο «κομπάρσου».
Τι αποκαλύπτεται
Το εισηγητικό σημείωμα που υπογράφεται από τους επικεφαλής της Π.Υ. αλλά και τον αρχηγό του Σώματος, κ. Ανδρέα Μπονάτσο βρίσκεται ήδη στη διάθεση της νυν ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.  
Οι επικεφαλής της Π.Υ. καταγγέλλουν ότι από το φάκελο του διαγωνισμού προέκυψε ότι η ΝΑΜSA και η Skylink σύναψαν συμβόλαιο στις 31-5-2012 χωρίς τη σχετική έγκριση από πλευρά της φυσικής και πολιτική ηγεσίας της Πυροσβεστικής (!), επισημαίνουν, ωστόσο, ότι λόγω ελλείψεως χρόνου το ελληνικό Δημόσιο είναι αναγκασμένο να δεχθεί τη συγκεκριμένη λύση.
Από το ιστορικό του συγκεκριμένου διαγωνισμού ο οποίος –κατά παράβαση- χαρακτηρίστηκε «απόρρητος» με αποτέλεσμα οι έλληνες φορολογούμενοι να μην πληροφορούνται τα χρήματα που ξοδεύονται από την κρατικό κορβανά, αποκαλύπτονται αντιφατικές αποφάσεις σχετικά με το ποια εταιρεία πρέπει να αναλάβει το «έργο» αλλά και μεθοδεύσεις σχετικά με τα κριτήρια που πρέπει να τηρηθούν.
Στις 11 Μαϊου 2012 ολοκληρώθηκε, στο Λουξεμβούργο, η αξιολόγηση των προσφορών των εταιρειών. Την ίδια ημέρα υπεγράφη πρακτικό (από στελέχη της NAMSA και κλιμάκιο της Π.Υ.) που έκρινε ως πλέον συμφέρουσα την προσφορά μιας ελληνικής εταιρείας.
Στις 21 Μαϊου 2012 ο κ. Ελευθέριος Οικονόμου, πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη, στηριζόμενος στο υπογεγραμμένο από τα στελέχη της NAMSA και της Π.Υ. έγγραφο, υπέγραψε την υπ. αριθ. 25895 απόρρητη απόφαση η οποία ενέκρινε τα ποσά τα οποία έπρεπε να εκταμιευθούν από το ελληνικό Δημόσιο για τη μίσθωση των ελικοπτέρων βαρέως και μεσαίου τύπου. Παρόλο που στην απόφαση –για ευνόητους λόγους- δεν ονοματίζεται η εταιρία, μια απλή σύγκριση της προσφοράς της ελληνικής εταιρείας και της ανάλυσης κόστους που γίνεται στο απόρρητο έγγραφο πιστοποιεί την εταιρεία που επελέγη.
Ωστόσο στις 31 Μαϊου ο Νατοϊκός Οργανισμός γνωστοποιεί ότι για λόγους «εξισορρόπησης της παραγωγής» αποφασίζει να συμβληθεί με την εταιρεία Skylink! Αναφέρει, δε, ότι κάλεσε την συμβαλλόμενη εταιρεία να βελτιώσει την προσφορά της, προκειμένου να γίνει ανταγωνιστική με εκείνη της ελληνικής εταιρείας που είχε επιλεχθεί. Μια ημέρα αργότερα κοινοποιεί τη συγκεκριμένη απόφαση και στην ελληνική ηγεσία η οποία θα έπρεπε να είχε και τον τελευταίο λόγο. Ωστόσο όπως αποδεικνύεται τα ελικόπτερα ήρθαν στη χώρα μας χωρίς να είναι ενήμερη η ελληνική πλευρά.
Στο διαβαθμισμένο έγγραφο αναφέρεται: «… Περαιτέρω ενημερωθήκαμε, αίφνης, από 6-6-2012 μέσω email από τη ΝΑMSA ότι ο ελάχιστος συμβατός μειοδότης είναι η εταιρεία Skylink και η κινητοποίηση (προς ανάπτυξη της χώρας μας των δυο πρώτων ελικοπτέρων) είναι ήδη σε εξέλιξη. Κατόπιν πληθώρας emails και τηλεφωνικών επικοινωνιών με υπευθύνους της ΝΑΜSA για παροχή διευκρινίσεων όσον αφορά απαίτηση δήλωσης επιλεξιμότητας, διαδικασίες μηχανισμού εξισορρόπησης παραγωγής, κτλ, διαπιστώθηκε εκ των υστέρων και πάντως όχι ορθόδοξα ότι έχει συναφθεί συμβόλαιο μεταξύ ΝΑΜSA και Skylink από 31 Μαϊου 2012. Ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί καμία συγκατάθεση στη NAMSA, ούτε έχει εκδοθεί απόφαση αποδοχής της συγκεκριμένης οικονομικής προσφοράς».
Στη συνέχεια του συγκεκριμένου εγγράφου επισημαίνεται, παράλληλα, ότι σε περίπτωση που η Ελλάδα δεν ακολουθούσε τις «διαταγές» του συγκεκριμένου υπαλλήλου της NAMSA θα ήταν υποχρεωμένη να καταβάλλει αποζημίωση στην εταιρεία, ενώ υπάρχει και μια έμμεση παραδοχή του γεγονότος ότι η συγκεκριμένη επιλογή δεν ήταν η πλέον συμφέρουσα καθώς στις 13-6-2012 o Nατοϊκός Οργανισμός ενημερώνει τους έλληνες αξιωματούχους ότι θα προσπαθήσει να βρει μια «φιλική λύση» σε περίπτωση που το κόστος διογκωθεί!
Δείτε τα έγγραφα

    
Το κόλπο με τη σύγκριση των τιμών
Το σκανδαλώδες της υπόθεσης, όπως ομολογούν εν’ ενεργεία, αξιωματικοί της Πυροσβεστικής και καταγράφεται και στο απόρρητο σημείωμα είναι τη μεθόδευση που ακολουθήθηκε με τις ώρες πτήσης.
Παρά το γεγονός ότι το 2011 ο μέσος όρος πτήσης των μεσαίου τύπου ελικοπτέρων ήταν 87.1 ώρες και την τελευταία πενταετία τα ίδια τύπου ελικόπτερα επιχειρούν 75 ώρες μέσο όρο, η σύγκριση των προσφορών στο διαγωνισμό της NAMSA έγινε βασισμένη στις 60 ώρες πτήσης. Οι ιθύνοντες νόες βέβαια γνώριζαν ότι το φετινό καλοκαίρι αναμένεται ιδιαίτερα θερμό και ότι λόγω των ελλείψεων στα πτητικά μέσα τα μεσαίου τύπου ελικόπτερα θα ξεπερνούσαν τις 60 ώρες πτήσης.
Στελέχη της Π.Υ. κάνουν λόγο για απρόκλητη «μεθόδευση» του διαγωνισμού που είχε ως σκοπό να ευνοηθεί η συγκεκριμένη εταιρεία ή τέλος πάντων να ζημιωθεί το ελληνικό δημόσιο. Υπενθυμίζουν ότι τα παλαιότερα έτη τα συμβόλαια με τις fix τιμές αφορούσαν 90 ημέρες για 90 ώρες φέτος υπεγράφησαν συμβόλαια για 120 ημέρες με 60 ώρες πτήσης και θέτουν τα εξής ερωτήματα:
«Πως γίνεται να αυξάνονται οι ημέρες του συμβολαίου σε 120 και να μειώνονται οι ώρες πτήσεις σε 60;  Γιατί δεν λήφθηκε υπ’ όψη το ότι φέτος θα είχαμε πολύ λιγότερα δικά μας μέσα για εναέρια πυρόσβεση λόγω του προβλήματος με τα Canadair υπολογίζοντας τις ώρες στις 60, κάτω και από τον μέσο όρο;  Μήπως ήξεραν κάτι περισσότερο οι εταιρείες που έδωσαν μεγάλη προσφορά για τις επιπλέον ώρες;».
Είναι ενδεικτικό ότι από το φάκελο του διαγωνισμού προκύπτει ότι παρόλο που οι προσφορές των δυο εταιρειών ήταν παρεμφερής σε ό, τι αφορά το fix πακέτο (των 60 ωρών) οι διαφορές είναι χαώδεις όταν υπολογίζονται οι εξτρά ώρες. Η Skylink, η οποία και επελέγη έδινε τιμή ώρας 4.200 € ενώ η άλλη εταιρεία μόλις 1.500 / ώρα.
 Ζητούν το φάκελο από το υπουργείο
Η υπόθεση του διαγωνισμού μέσω NAMSA παίρνει νέες διαστάσεις καθώς στις 31 Ιουλίου εταιρεία η οποία συμμετείχε στο διαγωνισμό αιτήθηκε στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη την παραλαβή ολόκληρου του φακέλου.
Μέσω της αίτησης ζητεί να της δοθούν τα απαραίτητα έγγραφα για το αίτημα του ΥΠΡΟΠΟ προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για τη γνωστοποίηση ενδιαφέροντος προς τη ΝAMSA με σκοπό την ανάθεση του διαγωνισμού.

Παράλληλα αιτείται και την απόφαση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας προς τη NAMSA για την ανάθεση της συγκεκριμένης διαγωνιστικής διαδικασίας, την αλληλογραφία μεταξύ των στελεχών της Π.Υ. και του Νατοϊκού Οργανισμού και τις σχετικές εισηγήσεις
.
πηγή:zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου