--ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ------ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΤΩΝ ΕΔ ΚΑΙ ΣΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΕ

....www.syndesmosee.org .... ... Η ΜΟΝΗ ΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.... ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ...

Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

Ομιλία Κου Γ. Γερούλη την 27 Ιαν 2013


Κυρίες και κύριοι, Αγαπητοί φίλοι,
Το θέμα της δικής μου ομιλίας διαφοροποιείται λίγο από αυτό της σημερινής
ημερίδας επειδή πιστεύω ότι η πραγματική δημοκρατία όπως την προδιόρισαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι, ποτέ δεν μπορεί να περιέλθει σε κρίση. Αντίθετα πιστεύω ότι οι πολίτες οι οποίοι την επικαλούνται και θεωρούν εαυτούς μέλη ενός κράτους δημοκρατικά διοικούμενου φορτώνοντας τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζουν σε αυτό είναι σε κρίση
και στην προκειμένη περίπτωση οι Έλληνες είναι σε κρίση, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αγαπητοί φίλοι, είναι βαριά η πολιτιστική μας κληρονομιά και πρέπει να προσέχουμε πολύ στην χρήση ή την παρερμηνεία όρων τους οποίους οι πρόγονοί μας δημιούργησαν και χρησιμοποίησαν εκπολιτίζοντας την ανθρωπότητα αιώνες πριν από μας.
Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν τους όρους που σήμερα σχολιάζουμε και ας
υπογραμμίσουμε τις λέξεις με το ειδικό βάρος πάνω στο οποίο θα στηρίξω την ανάλυσή μου γύρω από την κρίση των Ελλήνων & της Ελλάδας, ..του απέραντου φρενοκομείου……. του Ανάδελφου Έθνους…… και το πρόσφατο… του κράτους των διεφθαρμένων……

2. Πρώτα ας θυμηθούμε τι είναι Δημοκρατία. Είναι η εξουσία που πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού.
Κύριο χαρακτηριστικό της είναι η δια ψηφοφορίας λήψη αποφάσεων (και δή
μυστικής) των πολιτών σε περίπτωση ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ή των πολιτών δια των εκπροσώπων τους στην ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Δεύτερον είναι η κρίση. Κρίση στα Ελληνικά σημαίνει: αγώνας, διαγωνισμός, δοκιμή, διαφωνία, διαμάχη. Εκτιμώ ότι οι ερμηνείες αυτές είναι αδόκιμες για την Ελληνική σημερινή περίπτωση. Σύμφωνα με την επιστημονική θεώρηση της κρίσης, όπως τουλάχιστον εγώ την διδάχθηκα σε πανεπιστήμιο της Αγγλίας, Κρίση είναι ένα γεγονός ή μία κατάσταση που απειλεί τους πολίτες, τα κεκτημένα τους, τη χώρα, τα ζωτικά της συμφέροντα, τα σύνορα
και τις Ε.Δ. Εξελίσσεται με αργό ή γρήγορο ρυθμό και δημιουργεί προβλήματα διπλωματικής, οικονομικής, πολιτικής, κοινωνικής ή στρατιωτικής φύσεως. Έχει τρία στάδια, της ανάπτυξης, της ωρίμανσης και της διαχείρισης/αποκλιμάκωσης ή έκρηξης με ότι αυτό μπορεί να εννοήσει κάποιος.
Αγαπητοί φίλοι, επειδή απευθύνομαι σε σκεπτόμενους συνανθρώπους μου, θα ήθελα να υπογραμμίσω και να θεωρήσω λέξεις κλειδιά για την ανάλυση που θα ακολουθήσει τους όρους: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΔΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΛΑΙΚΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ, ΖΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΣΥΝΟΡΑ, Ε.Δ.
Πιο συγκεκριμένα τα κλειδιά αυτά θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν κατάλληλα από το ακροατήριο για να ξεκλειδώσουν και να εμβαθύνουν στην ερμηνεία των λόγων μου που περιληπτικά θα καλύψουν το θέμα όπως φαίνεται στο προβαλλόμενο περίγραμμα.

3. Αναλυτικότερα αγαπητοί μου φίλοι, θα προσπαθήσω λαμβάνοντας υπόψη αφενός τα συνταγματικά, τα πολιτικά, τα πολιτειακά και τα σημερινά λαϊκά & εθνικά δεδομένα και αφετέρου επιστημονικές θεωρίες και εμπειρίες, να σας παρουσιάσω ένα μοντέλο συνολικής εκτίμησης της σημερινής κατάστασης που ζούμε σήμερα, ώστε να προσδιορίσουμε το πρόβλημα, την κρίση, τις αιτίες, τους φταίχτες, και να εκτιμήσει ο καθένας με τη δική του γνώση, εμπειρία και κρίση το βαθμό της κρίσης, το σημείο που βρισκόμαστε μέσα σε αυτήν και την επόμενη ημέρα (όποια θα είναι και με ποια μορφή, διαχειρίσιμη, προσπελάσιμη ή χάους…. δικαιώνοντας τον όρο που έδωσε την ονομασία στα Βαλκάνια…απο το 
Balkanizander= continues turmoil, δηλαδή περιοχή συνεχούς αναταραχής).
Ξεκινώντας λοιπόν από την ανάλυση της σημερινής κατάστασης και αφορμής δοθείσης της Δημοκρατίας εν Ελλάδι, ας δούμε καταρχάς τι ορίζει το σύνταγμα σήμερα με τις κατά καιρούς (κατά το βολεύειν θα έλεγα εγώ με κίνδυνο να κατηγορηθώ), τροποποιήσεις του, οι οποίες έγιναν στο όνομα του Ελληνικού λαού για προάσπιση αποκλειστικά τον συμφερόντων του. Τα σχόλια δικά σας και μέσα σας παρακαλώ..
Η σημερινή Ελληνική κοινοβουλευτική δημοκρατία ορίζεται από το σύνταγμα του 1974 με τις τροποποιήσεις του 1975, 1986, 2001, και φυσικά του 2008 με την πολύ συζητούμενη σήμερα τροπολογία περί …ασύλου…
Το σύνταγμα λοιπόν του Ελληνικού δημοκρατικού λαού μεταξύ των άλλων ορίζει στα παρακάτω άρθρα που χαρακτηριστικά για το σκοπό της ανάλυσής μου επέλεξα, ώστε να τα σχολιάσει μέσα του καθένας σας και να τα κρίνει με ηρεμία και αντικειμενικότητα ως προς την έννοια της δημοκρατίας και του σκοπού που οφείλει να υπηρετεί το σύνταγμα της χώρας:.
 Την μορφή του πολιτεύματος, ΑΡΘΟ 1
 Τα ατομικά & κοινωνικά δικαιώματα, ΑΡΘΡΑ 4 & 10
 Τους κανόνες οργάνωσης & λειτουργίας της πολιτείας (νομοθετικής, εκτελεστικής & δικαστικής) ΑΡΘΡΑ 16,17,21,25
 Τις αρμοδιότητες & ευθύνες των βασικών οργάνων άσκησης της κρατικής
εξουσίας.

ΜΟΡΦΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ (ΑΡΘΡΟ 1)
 Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία
 Θεμέλιο είναι η Λαϊκή Κυριαρχία
 Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το σύνταγμα.

ΑΤΟΜΙΚΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ (ΑΡΘΡΟ 4)
 Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
 Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας.
 Καθένας ή πολλοί μαζί μπορούν να αναφέρονται εγγράφως στις αρχές οι οποίες οφείλουν να απαντούν εντός 60 ημερών (άρθρο 10).
ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
 Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους με σκοπό την ηθική,
πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της θνικής & θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες (ΑΡΘΡΟ 16)
 Η ιδιοκτησία τελεί υπό την προστασία του κράτους, (ΑΡΘΡΟ 17).
 Η οικογένεια τελεί υπό την προστασία του κράτους (ΑΡΘΡΟ 21)
 Πολύτεκνοι, ανάπηροι πολέμου – χήρες και παιδιά, ασθενείς με ανίατο νόσο δικαιούνται ιδιαίτερης κρατικής μέριμνας.
 Η εργασία αποτελεί δικαίωμα και προστατεύεται από το κράτος.
 Όλοι οι εργαζόμενοι έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής εφόσον παρέχουν την ίδια εργασία.
 Το κράτος δικαιούται να αξιώνει από όλους τους πολίτες την εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης (ΑΡΘΡΟ 25).

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ (ΑΡΘΡΟ 26)
 Η νομοθετική λειτουργία ασκείται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την Βουλή.
 Η εκτελεστική λειτουργία ασκείται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την Κυβέρνηση.
 Η δικαστική λειτουργία ασκείται από τα δικαστήρια και οι αποφάσεις των
εκτελούνται στο όνομα του Ελληνικού λαού.
 Καμία αλλαγή στα όρια της επικράτειας δεν επιτρέπεται χωρίς νόμο που θα
ψηφιστεί με απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, (ΑΡΘΡΟ 27).

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
 Ορκίζεται στο όνομα της Αγίας & Ομοουσίου τριάδος να φυλάσσει το σύνταγμα και τους νόμους του κράτους, να μερινά για την πιστή τους τήρηση, να υπερασπίζει την εθνική ανεξαρτησία και ακεραιότητα της χώρας, να προστατεύει τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των Ελλήνων, και να υπηρετεί το γενικό συμφέρον και την πρόοδο του Ελληνικού Λαού…
 Δύναται να εκδίδει πράξεις νομοθετικού περιεχομένου (άρθρο 44) σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσες ύστερα από πρόταση του υπουργικού συμβουλίου οι οποίες πρέπει να κυρωθούν από την βουλή σε 40 ημέρες από την υπογραφή τους.

ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
 Έχουν απεριόριστο δικαίωμα γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση στη βουλή και δεν διώκονται γι΄ αυτό (άρθρα 60 & 61).
 Απολαμβάνουν συγκοινωνιακής, τηλεφωνικής και ταχυδρομικής ατέλειας καθώς και αποζημίωση και δαπάνες σε ποσό που θα αποφασίσει η βουλή (άρθρα 62 & 63).
 Μόνο η βουλή έχει το δικαίωμα να ασκεί δίωξη κατά όσων διετέλεσαν μέλη της κυβέρνησης, υπουργοί, υφυπουργοί για ποινικά αδικήματα κατά την άσκηση των καθηκόντων τους (άρθρο 86).

ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
 Οι δικαστές κατά την άσκηση των καθηκόντων τους οφείλουν να υπακούουν στο σύνταγμα και τους νόμους και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούνται να υπακούουν σε διατάξεις που έχουν τεθεί κατά κατάλυση του συντάγματος.

ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ (ΑΡΘΡΟ 120)
 Η τήρηση του συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων που
δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον
οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία.
 Εδώ θα ήθελα να ρωτήσω τον κ. Σακκά τι σημαίνει βία κατά τους 300; Ή μάλλον αν δεν το εφαρμόζουν σωστά, ή αν το παραβαίνουν σε ορισμένα άρθρα (με εκβιαστικές τακτικές) και δεν αντιδρά κανείς εξ όσων ορίζει το σύνταγμα, ο εντολέας λαός δεν υποχρεούται και δεν δικαιούται να αντισταθεί με κάθε μέσο, πλην της δικαιοσύνης, αφού αυτή δεν μπορεί ή αδιαφορεί να τους ακουμπήσει ουσιαστικά…; Θα χαρακτηριστεί αντιδημοκράτης και αυτός που υπομένει την σημερινή κατάσταση είναι ο δημοκράτης, είναι ο normal και όχι Έλληνας σε κρίση φοβίας, υποταγής, δειλίας, ενοχής κλπ….Εμάς δια της βίας δεν μας κόβουν μισθούς και συντάξεις, δεν μας επιβάλλουν συνεχώς νέες φορολογίες....και τόσα
άλλα...
Μία αναφορά αγαπητοί φίλοι στην καθημερινότητα αποδεικνύει τις καθημερινές συνταγματικές παραβιάσεις . Στην καθημερινότητα που βιώνουμε στην τηλεόραση με τα τεκταινόμενα στη βουλή, με όσα γίνονται σε δημόσιους οργανισμούς, στις 3000 αυτοκτονίες, στις καθημερινές εξαγγελίες μειώσεων σε μισθούς και συντάξεις στο όνομα του λαϊκού και
μόνο συμφέροντος θα μας …προβληματίσει σίγουρα αλλά και θα μας δώσει την απάντηση στο ποιός τελικά είναι σε κρίση..είναι. Σε κρίση είναι το κυβερνητικό σύστημα με το αδύναμο να ανταποκριθεί στις ανάγκες του λαού σύνταγμα και οι εξουσίες που ορίζει.
Σε κρίση είναι το συγκεκριμένο δημοκρατικό πολίτευμα, έστω και έτσι όπως έχει διαμορφωθεί με το εν ισχύ σύνταγμα, σε κρίση είναι οι εκάστοτε 300 αντιπρόσωποι του λαού, και τα εκατομύρια εγγεγραμμένων ψηφοφόρων – εντολέων τους που ακόμα τους ανέχονται και δεν αφυπνίζονται για να αξιώσουν όλοι μαζί με μια φωνή: Aλλαγή για δημοκρατία Ελληνική, όπως την εφήρμοζαν οι πρόγονοί μας και άλλοι λαοί σήμερα
σεβόμενοι τους εντολείς των.


Δεν είναι του χαρακτήρα μου να αγορεύω υπενθυμίζοντας στους συμπάσχοντες φίλους μου την ωμή πραγματικότητα. Επιτρέψτε μου όμως αντ΄ αυτής και για λόγους ιστορικής αναδρομής και όχι μόνο να την περιγράψω με τα λόγια κάποιου άλλου, του Paul A. Porter.
Αρχές του1947 η ΑΓΓΛΙΚΗ κυβέρνηση έχει ανακοινώσει στις ΗΠΑ πως αδυνατούσε πλέον να συνεχίσει την ενίσχυση της ελληνικής κυβέρνησης στον αγώνα της κατά της κομμουνιστικής.. επικράτησης στην Ελλάδα. Ο Αμερικανός πρόεδρος Τρούμαν προκειμένου να έχει ιδία άποψη, στέλνει το 1947 τον Paul A. Porter ως επικεφαλής αμερικανικής αποστολής.
Μετά από έναν περίπου μήνα, ο Porter στέλνει επιστολή προς το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ, γράφοντας μεταξύ των άλλων:
« Εδώ δεν υπάρχει κράτος ! Υπάρχει μόνο μία ιεραρχία πολιτικών, ο ένας χειρότερος από τον άλλον. Μοναδική τους έννοια, η κατάκτηση της εξουσίας. Σε ολόκληρη τη χώρα οι άνθρωποι έχουν παραλύσει από την αβεβαιότητα και τον φόβο, οι επιχειρηματίες δεν επενδύουν, οι καταστηματάρχες δεν αποθηκεύουν προμήθειες.
Και συνεχίζει:
Η δημόσια διοίκηση είναι υπερβολικά εκτεταμένη!!!!.
Οι χαμηλοί μισθοί προσαυξάνονται ΒΑΣΕΙ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ, (μερικοί δημόσιοι υπάλληλοι κερδίζουν μέχρι και τέσσερις φορές περισσότερο από τον βασικό μισθό τους!).
Η δημόσια διοίκηση δεν είναι σε θέση να προβεί ούτε στην είσπραξη φόρων, ή την επισκευή δρόμων.
Η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει άλλη πολιτική εκτός από το να εκλιπαρεί για ξένη βοήθεια, απαριθμώντας θορυβωδώς τις θυσίες της Ελλάδος... !!!!
Στόχος της είναι να χρησιμοποιήσει την ξένη βοήθεια για τη διαιώνιση των προνομιών μιας μικρής κλίκας που έχει την έδρα της στην πλατεία Κολωνακίου!.
Paul A. Porter
Διαχρονικό λοιπόν το συμπέρασμα της πρώτης ενότητας της ομιλίας μου περί πολύ μικρής ευθύνης των 300 που μας κυβερνούν και τεράστιας ευθύνης όλων ημών των ηλιθίων που τους …..καμαρώνουμε απλώς και τους διατηρούμε στα έδρανα του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Δεύτερο διαχρονικό συμπέρασμα..η κρίση μας συνεχίζεται και για να την
ξεπεράσουμε ..πρέπει να αλλάξουμε ψυχίατρο και θεραπευτική αγωγή στο φρενοκομείο η ΕΛΛΑΣ (αυτό δεν μπορούμε να το αλλάξουμε).
8
Εν κατακλείδι πρέπει οι νεοΈλληνες να αλλάξουν νοοτροπία, να επανέλθουν στην παιδεία των παπούδων μας που είχαν αρχές, αρετές, δημιουργικότητα και αγωνιστικότητα.
Ερχόμενος τώρα στην δεύτερη ενότητα της ομιλίας μου και συγκεκριμένα στην ανάλυση των δεδομένων και τον προσδιορισμό της κρίσης στην οποία βρισκόμαστε, αν φυσικά το έχουμε αντιληφθεί, και δεν τα ρίχνουμε απλώς στην δημοκρατία και τους 300 που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν, (οπότε και δεν συντρέχει λόγος να συνεχίσω)… σας παρουσιάζω τον τρόπο με τον οποίο υπολογίζω την κρίση. Χρησιμοποιώ έναν απλό τύπο
κ=ΑχΒχΓ, ο οποίος εξετάζει ομαδοποιημένα σε τρεις κατηγορίες όλους τους παράγοντες που διαμορφώνουν μία κρίση και είναι βασισμένος:
a. Στο παλιό μοντέλο (35 χρόνων) του Γαλλικού Ινστιτούτου αμυντικών αναλύσεων (scientific barometer), το οποίο βασιζότανε στην πρόθεση και τις τάσεις των συνιστωσών, στις δομές που υποβοηθούν μία κρίση και τις αφορμές), (γινόμενο παραγόντων).
b. Στο δικό μου μοντέλο περί εκτίμησης της πιθανότητας μίας κρίσης (Leicester University 1998/Mphil Thesis by G.Geroulis): CR (crisis resistant)
CR = P= ΠCR
Όπου CR= 1 – crisis risk, P = probability, i= one by one the factors
Και στην ουσία παρουσιάζω τον βαθμό της κρίσης, εφόσον υφίσταται με τιμή <1 και ένταση ανάλογη της αριθμητικής τιμής (όσο μικρότερη η τιμή τόσο μεγαλύτερη η ένταση:
1-κ
Περιγράφοντας συνοπτικά την μέθοδο, σας λέω ότι εφόσον οι δέκα παράγοντες κάθε συνιστώσας εκ των τριών δώσουν τιμή <1 έχουμε κρίση αντίστοιχη Οικονομική (Α), κοινωνική (Β), κρατική (Γ).
Το γινόμενο των τριών μπορεί να είναι μεγαλύτερο του 1 (όπερ σημαίνει διαχειρίσιμη).
Αν όχι, τότε απαιτείται η περαιτέρω ανάλυση όπως θα εξηγηθεί παρακάτω.
N
i
I=1
9
Εξετάζοντας λοιπόν τον οικονομικό παράγοντα, και ειδικότερα τα παρακάτω:
• Εξωτερικό χρέος, (583 δισ USD), 47.630/κάτοικο, % 174% του ΑΕΠ
• Δημόσιο χρέος τεράστιο
• Ιδιωτικό χρέος τεράστιο με τάσεις αδυναμίας αποπληρωμής
• Ανεργία δραματική άνοδος
• Πληθωρισμός στα αναμενόμενα επίπεδα σχετικά χαμηλός
• GNP defense ratio μεγάλο αν και με την κρίση μειώθηκε
• Οικον. Εξάρτηση μεγάλη
• Εμπορικό ισοζύγιο αρνητικό
• GDP διαφορά με γειτονικές χώρες (δυστυχώς συνεχώς μεώνεται)
• Εθνικός πλούτος (35η χώρα με 26.427/κάτοικο και Μ.Ο. ΕΟΚ 34.848)
Έχουμε μία συνολική τιμή = 0.6 (τα στοιχεία κάθε συνιστώσας προέρχονται από σχετική μελέτη μου και πηγές του διαδικτύου και της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας) ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΤΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Εξετάζοντας τον δεύτερο παράγοντα, τον κοινωνικό και ειδικότερα τα:
• Δημοκρατικό Επίπεδο
• Εθνική Πολυμορφία
• θρησκευτική -//-
• Προσδόκιμο ζωής
• Μ.Ο. ηλικίας πληθ.
• Επίπεδο εκπαίδευσης & τεχνολογίας
• Ποιότητα ζωής /ατομικό εισόδημα
• Διανομή πλούτου
• Ατομικά δικαιώματα
• Δικαιοσύνη - Αξιοκρατία
• Έχουμε μία συνολική τιμή = 0.7 ΔΗΛΑΔΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Τέλος εξετάζοντας τον τρίτο παράγοντα της κρατικής ισχύος και ειδικότερα τα
• Πολιτική Σταθερότητα
• Εσωτερική ασφάλεια (
• Αμυντική ισχύς
• Διακρατικές διαφορές (Τουρκία)
• Διπλωματικές σχέσεις
• Εδαφικές κλπ διεκδικήσεις (Τουρκία - Σκοπιανό)
• Αμυντικές Συμμαχίες
• Οικονομικές Συμμαχίες
• Συστημική πίεση (εσωτερική)
• Επιρροή τρίτων (ΔΝΤ, ΕΟΚ, κλπ)
• Έχουμε μία συνολική τιμή = 0,9 με τάσεις μείωσης ΔΗΛΑΔΗ ΚΡΙΣΗ
Το γινόμενο των τριών μας δίνει μία τιμή που προσδιορίζει την διαχειρισιμότητα της κρίσης 0.378
Ένταση κρίσης 1-0,378 = 0,62 ΜΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΗ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
Αναλύοντας λοιπόν ανά παράγοντα αλλά και συνολικά, διαπιστώνεται ότι αφενός και οι τρεις παράγοντες είναι σε επίπεδο ύφεσης – κρίσης (τιμές <1), έχουμε δε συνολική κρίση που χωρίς την επίδραση των ειδικών εξωτερικών & εσωτερικών παραγόντων (ΕΟΚ, ΔΝΤ, ΗΠΑ, κλπ & Ενιαίο φρόνημα, ομοψυχία όπως το 1940), αλλά και χωρίς την ύπαρξη ισχυρού
τμήματος Ε.Δ. & σωμάτων ασφαλείας (ο παρανομαστής ΕΘΝ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ), δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουμε στην διαχείριση και αποκλιμάκωση.
Η οριακή τιμή που εξάγεται με την επίδραση των εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων 1,063 δίνει μία αμυδρή ελπίδα με μεγάλο κίνδυνο μακράς ύφεσης.....
Δεν διαφαίνεται το πέρας της ωρίμανσης και η αλλαγή προς το καλλίτερο των συνιστωσών που προαπαιτούνται και στους τρεις τομείς.
Αναλύοντας λοιπόν ανά παράγοντα αλλά και συνολικά, διαπιστώνεται ότι αφενός και οι τρεις παράγοντες είναι σε επίπεδο ύφεσης – κρίσης (τιμές <1), έχουμε δε συνολική κρίση που χωρίς την επίδραση των ειδικών εξωτερικών & εσωτερικών παραγόντων (ΕΟΚ, ΔΝΤ, ΗΠΑ, κλπ & Ενιαίο φρόνημα, ομοψυχία όπως το 1940), αλλά και χωρίς την ύπαρξη ισχυρού
τμήματος Ε.Δ. & σωμάτων ασφαλείας (ο παρανομαστής ΕΘΝ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ), δεν είναι δυνατόν να προχωρήσουμε στην διαχείριση και αποκλιμάκωση.
Η οριακή τιμή που εξάγεται με την επίδραση των εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων 1,063 δίνει μία αμυδρή ελπίδα με μεγάλο κίνδυνο μακράς ύφεσης.....
Δεν διαφαίνεται το πέρας της ωρίμανσης και η αλλαγή προς το καλλίτερο των συνιστωσών που προαπαιτούνται και στους τρεις τομείς.

Κυρίες και κύριοι, αγαπητοί φίλοι, εύχομαι να κάνω λάθος εκτίμηση. 
Σας προτρέπω να εξετάσετε και μόνοι σας τα στοιχεία και τις παραμέτρους και να βάλετε δικές σας τιμές, τέτοιες που να αλλάξει το αποτέλεσμα. Αν το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό και οι τιμές που δώσατε για να εξαχθεί αυτό το αποτέλεσμα είναι αποδεκτές από σας, τότε ας με συγχωρέσετε και ας αρχίσετε να ελπίζεται στη γρήγορη ανάκαμψη….
Αν όχι, τότε θα πρέπει όλοι μαζί να μονοιάσουμε και να συνθέσουμε τον εσωτερικό παράγοντα με την απαιτούμενη ισχύ που θα βάλει με τις θυσίες και τους αγώνες του πλάτη για να ξεπεράσουμε και αυτή την δύσκολη καμπή της ιστορίας μας, διατηρώντας παράλληλα με όποιο τίμημα απαιτηθεί υψηλά την εθνική ασφάλεια....
Έτσι ώστε να γράψει ο παρατηρητής της τρόικας, η του ΔΝΤ, ότι οι Έλληνες σε αντίθεση με το 1947 και το 2010 κατόρθωσαν να αλλάξουν το μακροχρόνιο κατεστημένο, να τροποποιήσουν το Πολιτειακό και το πολιτικό καθεστώς με ένα υγιές σύγχρονο δημοκρατικό σχήμα όπου ο λαός θα αποφασίζει και οι κυβερνώντες θα μοχθούν πραγματικά μόνο γι αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου